+38 067 693-93-77
Автомобіль: Не вказано Не вказано Обрати автомобіль

Автосервіс для позашляховиків та пікапів Cadillac, GMC, Buick, Chevrolet, Hummer, Jeep та Toyota.


Обслуговування, ремонт та тюнінг американських позашляховиків та пікапів: 

 

Chevrolet Tahoe, Chevrolet Colorado, Chevrolet Silverado, Chevrolet Suburban,

GMC Canyon, GMC Yukon, GMC Sierra,

Кадиллак Escalade, Hummer H1, Hummer H2, Hummer H3.

Jeep Wrangler, Cherokee.

Toyota Tundra, Toyota Tacoma.

 

Ми пропонуємо наступний перелік робіт:

1. Діагностика електронних систем сучасного пікапу та денорожника (CHECK, CHECK ENGINE, ABS, AIRBAG, TPMS, VSC, STABILITRAC). Якщо Ви побачили на щитку приладів Вашого автомобіля жовту лампу Check або схожий символ, це означає, що в електронній системі стався збій, і необхідно звернутися на СТО для визначення та пошуку причини поломки. Комп'ютерна діагностика дозволяє швидко локалізувати проблеми, що виникли в електронних системах автомобіля: блоках керування двигуном, трансмісією, ABS, VSC, SRS Airbag та інших допоміжних електронних блоках. У роботі ми використовуємо оригінальне чи фірмове устаткування щодо комп'ютерної діагностики. Діагностичний сканер GM Tech 2 – для Hummer, Cadillac, GMC, Chevrolet до 2011 р.в.; Програму GDS2 у парі з інтервейсом GM MDI 2 – для позашляховиків та пікапів GM (Chevy, GMC, Cadillac c 2011 р.в.) та діагностичний комплект Toyota Techstream – для Toyota та Lexus.                       

    

      Комп'ютерна діагностика автомобіля включає: підключення діагностичного обладнання в автомобілю, сканування всіх доступних систем на наявність активних помилок у пам'яті блоків управління і видача результатів діагностики в оригінальному варіанті, передбаченому системою діагностики, тобто. код помилки та її назва англійською мовою. УВАГА.  Ітерпретація та усунення причин виникнення помилок в електронних системах автомобіля у послугу комп'ютерної діагностики НЕ ВХОДИТЬ. Вартість робіт з ремонту електрообладнання автомобіля визначається в кожному конкретному випадку додатково і залежить від результатів діагностики та варіантів вирішення проблем, що виникли.


2. Комплексна діагностика стану позашляховика.   Ця процедура займає близько 2-х годин робочого часу і включає:

     - перевірка гальмівної системи зі зняттям коліс (гальмівні колодки, диски, пильовики, манжети, гальмівні шланги та стан гальмівної рідини);

      - перевірка ходової частини (амортизатори, важелі, кульові опори, стабілізатор та її деталі, опори та інші частини підвіски позашляховика;

      - перевірка трансмісії (пошук течі олії, за стиками прокладок і сальників, перевірка рівнів та стану всіх рідин трансмісії - редуктори, роздавальна коробка, коробка передач, гідгавлічні підсилювачі), також перевіряються шарніри півосей, хрестовини та шліцеві з'єднання карданних валів рамі чи кузову позашляховика;

      - перевірка двигуна (привідні ремені та ролики, огляд системи охолодження на предмет течі антифризу, рівень та стан моторного масла та візуальний пошук підтікань, перевірка герметичності вихлопної системи). Додатково можливі вимірювання компресії по циліндрах та фізична перевірка тиску олії;

      - перевірка електрообладнання (стан акумуляторної батареї, робоча напруга мережі позашляховика та працездатність зовнішніх освітлювальних приладів та склоочисників).


3. Ремонт трансмісії та встановлення тюнінгових деталей (блокування диференціалів, знижені головні пари редукторів, посилені деталі карданних валів та півосей). 

      Ми робимо кваліфікований ремонт трансмісії позашляховиків:

- Ремонт роздавальних коробок Borg Warner і New Project, що встановлюються на Hummer, Cadillac, GMC, Chevrolet. Заміна пластикової вилки перемикання режимів на алюмінієву в коробках Hummer H3, Hummer H2;

- Ремонт переднього редуктора, заміна головної пари редуктора, заміна диференціала, втома течі по стику корпусу редуктора;

- ремонт приводних та карданних валів - заміна ШРУСів та хрестовин;

      За детальною інформацією звертайтесь до нас за телефонами або за формою зворотного зв'язку.


 4.Технічне обслуговування класичного позашляховика або пікапа.

      Існує два типи технічного обслуговування Вашого позашляховика:

      Стандартне ТО проводиться кожні 10 тисяч кілометрів пробігу та складається з наступних робіт:

            - комплексна діагностика стану автомобіля (ходова частина, гальмівна система, трансмісія, рівні та стан всіх рідин, зовнішнє освітлення, і стан акумулятора);

            - заміна моторного масла (включає демонтаж/монтаж захисту захисту, заміну масляного фільтра двигуна і кільця ущільнювача зливної пробки);

            - Чищення, або заміна при необхідності повітряного фільтра двигуна;

            - Чищення, або заміна при необхідності повітряного фільтра системи вентиляції салону;

            - шприцювання елементів трансмісії (хрестовини та шліцеві з'єднання карданних валів) та підвіски (сошки, наконечники, кульові опори та інші деталі).

 

      Розширене ТО проводиться кожні 40 тисяч кілометрів пробігу та складається з наступних робіт:

            - комплексна діагностика стану автомобіля (ходова частина, гальмівна система, трансмісія, рівні та стан всіх рідин, зовнішнє освітлення, і стан акумулятора);

            - комп'ютерна діагностика всіх електронних модулів щодо помилок історія; 

            - заміна моторного масла (включає демонтаж/монтаж захисту захисту, заміну масляного фільтра двигуна і кільця ущільнювача зливної пробки);

            - Заміна повітряного фільтра двигуна;

            - Заміна повітряного фільтра системи вентиляції салону;

            - Заміна паливного фільтра двигуна;

            - Заміна свічок запалювання двигуна;

            - Чищення дросельної заслінки та форсунок інжектора паливної системи бензинового двигуна;

            - заміна масла та фільтра в автоматичній коробці передач позашляховика;

            - заміна олії в роздавальній коробці позашляховика;

            - заміна олії в передньому та задньому редукторі позашляховика;

            - шприцювання елементів трансмісії (хрестовини та шліцеві з'єднання карданних валів) та підвіски (сошки, наконечники, кульові опори та інші деталі).

            - перевірка, за необхідності заміна, щіток склоочисника.


5. Встановлення електричної лебідки у передній бампер позашляховика або пікапа. 

      Можливі кілька варіантів встановлення передньої електричної лебідки. Один із способів – встановлення в оригінальний бампер, методом виготовлення спеціального майданчика для кріплення лебідки. У цьому випадку зберігається оригінальний вигляд автомобіля. Приклад установки за посиланням у нашій галереї:  Hummer H2 - встановлення лебідки у передній оригінальний бампер.

Другий спосіб включає заміну переднього бампера на металевий силовий, але вимагає додаткової доробки підвіски через появи збільшених навантажень. Цей спосіб, як правило, використовується в повноцінних проектах підготовки позашляховика до реального бездоріжжя.

 


          Задати будь-які питання, отримати консультацію, а також записатись на виконання робіт у Компанії "Фанавто" Ви можете за телефоном: +380 44 5929737. 

      Viber та Telegram: +38 067-6939377 - напишіть нам, обов'язково відповімо.

     

      Напишіть нам на сайті через форму зворотнього зв'язку:   Поставити запитання.

      Процініть запасні частини за оригінальним номером деталі на окремій сторінці: Пошук за Артикулом.

      Запросіть запасні частини за номером VIN (номером кузова Вашого автомобіля), якщо Ви не знаєте номерів деталей для замовлення:  Запит на запчастини.